olika försäkringar

T

Tess82

jag funderar lite på vilken försäkring man tjänar mest på att ha?är nu med i Agria med mycket fördelar och ganska dyr månadspeng.vad har ni andra för försäkringar? /Tess :)
 
jag har agria. Men funderar på att byta till folksam pga självrisken. Agria:20% av summan Folksam:2000kr oavsett summa. Det känns tryggare. Och i mitt fall får jag betala 20 kr mer i månaden på folksam för 10000kr mer i veterinär. Känns som det lönar sig... men det är svårt med försäkringar alla är ju bra på sitt sätt...
 
JAg hade agria, men när dom skulle ha 6000kr om året bytte jag till folksam och tog bort livvärdet på hästen, har honom nu bara vetrinärvårds försäkrad.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att överta en häst från en ridskola, som ska triangelmärkas. Den kommer att vara ridbar men bara för...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 730
Senast: ako
·
Ekonomi & Juridik Jag ska ha häst på foder för första gången i mitt liv och funderar på vad som bör stå i kontraktet. Hästägaren är en kär vän, vilket...
2
Svar
31
· Visningar
2 152
Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp