Olika metaller

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Whoops
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 802
W

Whoops

Måste bara fråga allt kunnigt folk där ute, får man ha tredelat bett med olika metaller när man tävlar dressyr? Jag har av ngn anledning fått för mig det, medan min kompis bestämt hävdar att den gamla regeln finns kvar (dvs. att man inte får ha det)...:confused: Vet ngn vad som gäller?

Sv: Olika metaller

Jag håller med dig. Men kolla på Stallbacken för säkerhets skull! Sedan beror det ju såklart på vilken nivå det gäller...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: Nevermind
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 212
Senast: sweep
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
788
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka