Olika sorters knoppar?

Sv: Olika sorters knoppar?

Jag tycker inte det ser knepigt ut, det blir bättre knoppar eftersom manen är tunnare. Vill inte rycka manen, knopparna blir så spretiga då när det växt ut lite. Har ingen riktigt bra bild, men en från sidan och en där han skakar på huvudet och allt blev halvtmisslyckat, men man ser lite av båda raderna:angel:

sidan

Skakar på huvudet

Nu kommer en lite nyare och bättre bild..;)

"Framifrån"
8991572.jpg

"bakifrån"
8991573.jpg

Sorry för stora bilder.

Sv: Olika sorters knoppar?

Jag tyckte verkligen inte att knoppar på båda sidor såg dumt ut!! Tvärtom, skitfint ju!! :love: :)

Liknande trådar

Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den... 2
Svar
20
· Visningar
733
Senast: Lillefrun
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: Oknytt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka