Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kommer det sig att du skriver på engelska?Jag hittade ett par till på min gamla dator. Enligt datumen på dokumenten så var jag 15 när jag skrev dessa, så fy skam kanske de inte är?(Och förlåt, jag fuskar igen. Jag tycker helt enkelt att det andra utdraget passar bättre i sin helhet.)
When the rumours concerning the young lady Ariana Freegard’s wellbeing started circulating in the small village of ---, it was with subdued voices.
---
There is this ability that seems to run in the blood of famous people, where they just happen to say the wittiest line of their lives the very moment before they die. These lines, those last words of their existence, have a great impact for generations to come – memorialized and recited decades after their deaths. This may be because of the complete irony of it. For example; Dominique Bouhours, the French grammarian, said “I’m about to – or I am going to – die; either expression is used.” Though I have to say I prefer Leonhard Euler’s simple “Ich sterbe”, translation I am dying, just because it’s goddamn genius to say such a thing and actually be correct. It just happens once, if you know what I mean.
Mine? Well, I can’t say I am very proud of them, and they certainly won’t make me famous. “Fuck off” might not be the most charming last words, but at least they came from the heart.
Jag är en typisk anglofil.Hur kommer det sig att du skriver på engelska?
Du bör nog gå några skrivarkurser innan du gör allvar av det därFlickan rosslar, hon hade jord och grus i munnen, men fortsatte gnaga sig genom rötterna i marken, hon måste komma ut!
Ha ha ha! Ja, Jag är bara ute efter rafflande börjor! Här blir inga böcker skrivna!Du bör nog gå några skrivarkurser innan du gör allvar av det där![]()
Flickan rosslar, hon hade jord och grus i munnen, men fortsatte gnaga sig genom rötterna i marken, hon måste komma ut!
Suck det där eländes tempus...Tempus, tempus. Händer det nu eller har det hänt?![]()
Tempus, tempus. Händer det nu eller har det hänt?![]()
... och funderade över hur hon skulle börja... boken! Så klart!Kvinnan satte sig ner vid skrivbordet och funderade över hur hon skulle börja brevet.
Läskigt!Flickan rosslar, hon hade jord och grus i munnen, men fortsatte gnaga sig genom rötterna i marken, hon måste komma ut!
Svårt att veta. Kan vara en liten flicka på dagis som försöker gnaga sig ut under staketet oxå... eller kan det finnas fler varianter? En kaninflicka som vill komma ur sin bur?Läskigt!
Är hon instängd i en håla i marken?