Om man ska köpa ett ps3-spel...

L

LillaElin86

...till sin pojkvän, vilket ska man köpa då? Actionspel el nått med bilar skulle jag tro, nån som har några tips?
 
Sv: Om man ska köpa ett ps3-spel...

Beror väl på vad han är intresserad av..

Min sambo (och jag) skulle t.ex. aldrig vilja ha ett bilspel utan hellre något pang-pang spel:D


Kanske ska lägga till några jag skulle vilja ha (och sambon..)

Guitar Hero 3
Assassin's Creed
Viking: Battle for Asgard
 
Senast ändrad:
Sv: Om man ska köpa ett ps3-spel...

Han har både Guitar hero och Assasins creed... Hade tänkt köpa Guitar hero men sen gick han ju och köpte det själv:mad: Men mer åt pangpanghållet tror jag:D
 
Sv: Om man ska köpa ett ps3-spel...

call of duty 4, definitivt. annars är det xbox360 som är den spelorienterade konsollen, med flerdubbla utbudet spel, framförallt bra spel.

Army of two är fö hetast just nu, om ni har 2 spelkontroller. har lirat igenom det 2 ggr nu med min arbetskamrat, faan vad kul det är :D
The darkness är svenskutvecklat, och faktiskt riktigt bra. billigt dessutom, webbhallen har det för 300kr.

http://www.webhallen.com/topp.php?avd=1&konsol=29&genre=1922

*tipsar*
 
Sv: Om man ska köpa ett ps3-spel...

Kan du inte köpa en extra-gitarr till Guitar Hero då, eller spelar han bara själv?
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Smoothi
·
Hemmet Hur 17 ska man kunna bestämma sig vad man vill ha? Jag är väldigt förtjust i OLED, den är så himla klar i färgerna. Men om man istället...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: MissFideli
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
688
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag måste köpa en ny luftavfuktare, för den vi har luktar bränt... :nailbiting: Det är ju en djungel, nån som har ngt tips? Den ska stå...
Svar
4
· Visningar
378
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp