Omelasserade sockerbetsprodukter

Gretha

Trådstartare
Vilka märken säljer omelasserad sockerbetsprodukt? Jag har hört att flera märken säljer det och den enda jag känner till är Dodson & Horells Kvikk Beet.

Sv: Omelasserade sockerbetsprodukter

Tack! Lyckades hitta den svenska leverantören med hjälp av din länk, http://www.caseyfoder.com/. Dom hade en återförsäljare relativt nära där jag bor så jag ska ringa dom. Någon som har någon erfarenhet av Speedi Beet?
Jag hade gärna köpt D&H's då dom har bra kvalité på sitt foder men har tyvärr ingen återförsäljare i närheten.
Har hört att det ska finnas ett tredje märke också, någon som känner till det?

Jag använder Speedi Beet själv och har bara possitivt att säga om det. Hästarna äter det och det går fort att blöta upp.

Lite pinsamt att erkänna att det vet jag inte! :angel: För varje gång jag har skullat köpa så har bara foderhandlaren haft sin "provpåse" öppnad säck kvar och den har jag fått. Det verkar som om det har gått åt fort eftersom jag inte hunnit dit innan det har varit slut var gång. Men jag kan ju inte heller klaga på det priset.

Jag har gett 145:- för en säck men är osäker på vikten. Kan ha varit 25kg.
// Linda

Speedi-beeten kostar 160:- här (köpte idag). Det är en 20 kg säck.

Jag har bara positiva erfarenheter av den. :) Den sväller snabbt och jäser inte över lika lätt som "vanlig" betfor.

Liknande trådar

Foder & Strö Försöker räkna på mina foderstater men får inte ihop mineralerna alls. Det märke vi haft innan har varit lite svårt att få tag på så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 707
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 212
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 091
Foder & Strö Först vill jag bara skriva att jag har skickat fler foton och beskrivning till tillverkaren men dom har stängt nu och svarar nog imorgon... 2
Svar
23
· Visningar
1 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka