Onedrive nere?

swemale

Trådstartare
Är det fler än jag som har problem med Microsofts molntjänst OneDrive... När jag loggar in är ALLA mina filer borta......
 
Är det fler än jag som har problem med Microsofts molntjänst OneDrive... När jag loggar in är ALLA mina filer borta......
Verkar som att det är ett utbrett problem. Jag kan komma åt allt jag har lagt till i File Explorer men ingenting via Onedrives hemsida.
 
Verkar som att det är ett utbrett problem. Jag kan komma åt allt jag har lagt till i File Explorer men ingenting via Onedrives hemsida.
Ok... blev lite orolig att någon kanske kommit in och raderat allt.... Förhoppningsvis är allt tillbaka snart....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
513
Senast: Rie
·
IT & mobiler I samband med jobbyte ser jag över min lagring av (privata) bilder, e-dokument etc. Jag har sedan tidigare en extern hårddisk, men...
Svar
7
· Visningar
369
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Vi bygger ny hemsida till ridskolan och tänkte be medlemmarna att bidra med bilder vi kan använda där. Då är ju någon form av molntjänst...
Svar
19
· Visningar
803
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp