Online möte

Lite OT, men
Jag foredrar om jag kan ta moten i rad(helst pa eftermiddagen) sa att jag da ocksa kan ha ett "tidsblock" av ostort arbete. Att ha moten utspridda med 30 min avstand tycker jag ar varst, det ar svart att utnyttja den tiden effektivt
Jo, absolut håller jag med om att back-to-back är bättre om man har många möten. Förutom dagliga avstämningsmöten har jag kanske i snitt ett annat möte per dag, så det är sällan ett problem på det sättet, annat när man får ett möte som slutar säg en halvtimme innan lunch, eller börjar en halvtimme efter.
 
För vanliga möten loggar jag in någon minut innan. När vi håller kurser brukar vi säga att vi öppnar mötesrummet en kvart innan starttid. För några år sedan loggade majoriteten in under den kvarten, nuförtiden är det kanske 20% som gör det, resten kommer någon minut innan. De flesta som loggar in i förtid kollar att allt funkar, sen stänger de ner kamera och mikrofon och hämtar kaffe eller bara gör annat.
 

Liknande trådar

APT
Skola & Jobb APT (Arbetsplatsträff) Hur många dagar innan ett APT bör man få veta att det är dags? Inga problem för dom som jobbar heltid, mötet...
2
Svar
22
· Visningar
901
Senast: Lingon
·
Samhälle När Tant konflikträdd krockar med tigermamman... Gymnasieungdomen skulle få åka på utlandspraktik om ett par veckor (blev tillfrågad och...
2
Svar
26
· Visningar
3 417
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 376
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp