Bukefalos 28 år!

onlinespel!

E

Essepesse

få höra nu, vilka är de roligaste online spelen:)

själv tkr jag copter är fett roligt:D
 
Sv: onlinespel!

mm copter är nice och WoW är väll också sådär rätt så kul iofs dåligt med månadskostnad.(Fast spelen måste ju få in pengar på nått sätt) Men själv kör jag GuildWars som är typ som WoW fast utan månadskostnad. Vilket är mycket bättre för mig som inte har en bra ekonomi iom att alla kursböcker på unibersitetet kostar rätt mycket.! Men de finns ju sätt att komma förbi de där med månadskostnad på WoW iofs. De finns massa onlinespel som wow säkert typ flera hundra. Jag skulle föreslå att du skaffade Guildwars eftersom det är skitkul men samma här som WoW tidskrävande! Om du vill spela WoW så kan du ju göra de på privatservrar vilket iofs är olagligt och de kan lagga mycket pch sånt men det är gratis och de finns bra servrar som är nästan lika bra som att spela riktiga WoW.

Ett som jag gillar är typ fantasytennis. Det är faktiskt rätt så kul tidsfördriv. Det är typ tennis online mot andra spelare och du kan skaffa bättre racket och skor och diverse saker. Sen är ju också dom här spelenn som typ Stepmania, Dance dance revolution spelen bra om man kör online mot andra spelare ett sånt heter typ Audition... Det var väll allt jag hade att komma med och just de. Alla sånna här mmorpgs Multive Massive Online role playing games som WoW och GW tycker jag spelbara. Det finns så många olik att de ska nog ta nån timme och namnge alla man provet. Men mesta delen finns här http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm... Bara klcika på dom och sen står de vad dom handlar om lol.

Sen är ju en sportnörd så jag gillar generellt sätt alla sportspel som finns på nätet och de är många. typ managerzone,footstar och massa andra.

De flesta spel som är någorlunda stort är rätt tidskrävande om man vill komma nån vart i spelet. Om man jämför typ vanliga spela på nätter som typ nått goif spel så är de ju bara en online spel mot sig själv eller dator. Men om man lirar online roleplaying game så är de ju betydligt mer tidskrävade iom att såna spela kräver ett annat spel sätt. Tänker mest på att man har en spelare som man måste förbättre och för att göra de så måste man göra vissa saker och de är just dom sakerna som tar tid.
 

Liknande trådar

Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
705
Senast: Milosari
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
680
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 454
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp