Onsdag torsdag har jag varit piggare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack vare att de tog bort en av antibiotikorna... den jag mådde pyton av. Det började spänna när de satte in droppet, så de fick minska flödet och igår på ronden så bestämde de att ta bort den antibiotikan och höja den andra 2-timmarsdroppsantibiotikan till 3... När jag då frågade om jag har infektion sa alla i en mun o nej, det har du inte. Vi väntar på odlingssvar från operatonen och från sårvätskan, men du har lite hög snabbsänka. bra värden i övrigt har jag haft hela tiden och jag är lågtempad precis som jag alltid är. jag frågade om jag inte kan få "flytta hem till USÖ", eftersom det är för långt för släkt och vänner... i ofs är det för långt för dem även i Örebro tydligen... Men nej, detta sköts i Lindesberg och verkar som jag ska ha antibiotikan i 10 dagar till, så yippi yey... vad skoj jag har.

Igår kl 20 gick jag för första gången mer än 10 steg med gåbordet. Jag gick till o från toaletten ca 25 meter... 2 gånger till i natt, samt ett antal gånger idag. och den längden får räcka ett tag. För idag har jag OOOOOOONT och oxynormen vill inte riktigt bita... sjukgymnasten försöker peppa mig med att det är träningsvärk.. jag får väl hoppas det då...

*ynkar vidare* men är som sagt, lite piggare o gladare med mildare antibiotika...

Fick blodtransfussion igen igår 2 påsar och även börja knapra järntabletter....
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp