Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen blev en operation av, har väntat i flera dagar. Jag har varit smärtfri så det har varit lugnt, förutom när de skulle sticka mig. Tydligen är jag ”oerhört svårstucken”, inte ens med ultraljud har de fått till det.

Igår 07:30 togs jag till operationssalen. Operation gick bra, alla mina värden var/är bra. Tydligen skrek jag vid uppvaknandet att det smärtade i nacken. Jag minns att de gav massor av smärtstillande, det hjälpte någorlunda tillslut.

Flytt upp till min avdelning och smärtan sköt på igen. Tur jag hade bettskena i munnen. Hade så otroligt ont. De sa att de var rädda för att ge mig mer smärtstillande, men gav mig sedan något ändå som hjälpte.

Nästa smärtopp kom fyra timmar senare och då fick jag genomlida det. De var rädda att jag skulle sluta andas om jag fick mer. Inatt har jag fått smärtlindring vid två tillfällen tack och lov.

Egentligen brukar det tydligen vara hemgång samma dag, men eftersom jag var helt borta pga smärta och nerdrogad, blev det inte av. Blir inget idag heller. Jag har fortfarande svinigt ont, men klarar mig. Kanske hemgång imorgon. Känner mig helt bortkopplad.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig. Jag känner mig nedstämd och är så sjukt trött på att ha ont. Jag har haft ont i flera år, främst i...
Svar
15
· Visningar
2 348
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 145
Senast: Urigurien
·
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 523
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp