Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyg finns överallt. ÖB, Åhléns, inredningsaffärer etc etc. Tyg är dessutom en sällanköpsvara. jag har nog köpt tyg kanske 4-5 gånger de senaste 5 åren?
Fast frågan är ju hur många sådana som du det finns? Tyg ÄR en sällanköpsvara för de allra allra flesta.Jag köper tyg för 500-2000:- varje månad.
Om man ändå vill ha en egen butik är det nog essentiellt att man själv äger lokalen, så att man i (en evig) uppstartsfas kan ta ut noll i hyra av sig själv.
Och då är ju frågan hur många som gör det. Och som vill göra det i den stad Ts är. Samt hur många som vill ha just de tyger TS köpt in.Jag köper tyg för 500-2000:- varje månad.
Näthandel .Och så gäller det att hitta den unika produkten. Vi är tillräckligt många för att man ska kunna tjäna pengar. Men det krävs en del kunskap. Jag som storkonsument hade inte lyckats klämma fram det "eftertraktade".Fast frågan är ju hur många sådana som du det finns? Tyg ÄR en sällanköpsvara för de allra allra flesta.
TS behöver ett par av dina månadsinköp varje dag för att det ens ska gå at betala hyror och avgifter.
Äger du en möteslokal kan du ju alltid hyra ut till nån annan än dig själv, och därmed kunna krama ut lite mer än värsta kompispriset.Vad är då meningen med att äga en hyreslokal? ;-)
Det viktiga är ju att du speciellt som arbetslös inte sätter dig i skuld som du inte kan betala tillbakaHär hade det trillat in en hel del svar...hade helt glömt bort att jag skrivit den här tråden
Inte så många som verkar tro att det skulle gå nå bra ser jag. Känns ju tråkigt, men jag förstår er...
Men som den optimist jag är funderar jag ändå på att gå vidare med att förverkliga min dröm, man vet ju aldrig förrän man provatoch jag tror ärligt talat att jag aldrig kommer att få sinnesro om jag inte gör ett försök...
Blir dessutom arbetslös i höst så det skulle ju vara ett bra tillfälle att prova![]()
Här hade det trillat in en hel del svar...hade helt glömt bort att jag skrivit den här tråden
Inte så många som verkar tro att det skulle gå nå bra ser jag. Känns ju tråkigt, men jag förstår er...
Men som den optimist jag är funderar jag ändå på att gå vidare med att förverkliga min dröm, man vet ju aldrig förrän man provatoch jag tror ärligt talat att jag aldrig kommer att få sinnesro om jag inte gör ett försök...
Blir dessutom arbetslös i höst så det skulle ju vara ett bra tillfälle att prova![]()
Det vore ju hemskt om det blev så... Men jag tror faktiskt på min affärsidé.Den är väldigt bred och innehåller mer än att bara sälja tyger...
Sen så är jag faktiskt mer insatt än det verkar framgåoch har drivit företag förut (i annan bransch) så jag är även insatt i vikten av marknadsföring osv.
Jag kanske är dåraktig men ingen minns en fegis![]()
Fast frågan är ju hur många sådana som du det finns? Tyg ÄR en sällanköpsvara för de allra allra flesta.
TS behöver ett par av dina månadsinköp varje dag för att det ens ska gå at betala hyror och avgifter.
Nyfiken fråga- hur löser du det med lager?Det vore ju hemskt om det blev så... Men jag tror faktiskt på min affärsidé.Den är väldigt bred och innehåller mer än att bara sälja tyger...
Sen så är jag faktiskt mer insatt än det verkar framgåoch har drivit företag förut (i annan bransch) så jag är även insatt i vikten av marknadsföring osv.
Jag kanske är dåraktig men ingen minns en fegis![]()
Ok... Vad ska du leva av under tiden du startar? Oftast dröjer det lång tid innan man kan ta ut lönJag har tyvärr inget kapital och skryta med så jag måste ta ett stooort lån...om banken är nådig![]()
Jag har tyvärr inget kapital och skryta med så jag måste ta ett stooort lån...om banken är nådig![]()