Bukefalos 28 år!

Orkeslöshet

Innan semestern har jag varit totalt orkeslös. Det är jag nu med, så pass att jag knappt orkar stiga upp från sängen varje dag. Jag har åtminstone klivit upp från sängen och sedan däckade jag i soffan. Men kom upp från soffan med och kom iväg till affären trots allt. Nu är jag helt slut.

Borde städa lite men det får bli morgondagens bekymmer. Är mest att plocka undan saker från soffbordet och köksbordet så är ju inget kaos i sig.

Undrar när jag får tillbaka någon form av ork?

På tisdag kommer barndomsvännen hit, mitt orkeslösa jag vill redan avboka.

Har åtminstone tagit bort en dag på jobbet, funderar på att ta bort ytterligare en dag och successivt öka på dagarna igen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Orkeslösheten har kommit ikapp på allvar nu. Jag är alltid trött, men framförallt känner jag mig utmattad fler och fler dagar. Jag orkar...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 366
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 765
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp