Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
6
· Visningar
1 228
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 405
Senast: astronaut
·
Dagbok Innan semestern har jag varit totalt orkeslös. Det är jag nu med, så pass att jag knappt orkar stiga upp från sängen varje dag. Jag har...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: astronaut
·
Dagbok För cirka 1½ år sedan behövde jag låna 200kr till medicin. Just den månaden var åt helvete körigt. Frågade i familjechatten med mamma...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: åke
·
Dagbok Hela min familj åkte idag till en annan större stad och hyrt lägenhetshotell för att fira nyår. Mina två systrar (med familj) plus mamma...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: astronaut
·
  • Låst
Dagbok Efter mina två intox har jag under en period kontakt med psykiatrins mobila team. Igår var jag ärlig till 12500% och sade som det var...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: astronaut
·
  • Låst
Dagbok Jag kan definitivt inte vara ensam om att inte komma igång. Det krävs en stor övertalning på mig själv att komma iväg eller göra något...
Svar
0
· Visningar
565
Senast: astronaut
·
  • Låst
Dagbok Jag vet inte vad det är med min hjärna men under sistone märker jag att jag oftast kan vara trött i dagar samt få huvudvärk vid för...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: astronaut
·
  • Låst
Dagbok Jag är väldigt låg för närvarande. Har dock knuffat bort det så egentligen är det nog ingen som ser, men inuti mig är jag ett nervöst...
Svar
5
· Visningar
669
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp