Bukefalos 28 år!

Orolig, en knöl:(

Sv: Orolig, en knöl:(

Nu har jag pratat med min riktiga vetrinäre 17mil bort.

Och efter som vetrinären här i Gävle sa att knölen komma nog aldrig försvinna helt frågade ju jag om man kan operera den och då sa han blankt nej, och att man inte opererar när det är så nära alla ledor och senor.

Och ja jag gått varit orolig varje dag för att knölen inte ska försvinna så jag bestämde mig för ringa vetrinären i Ljusdal den jag alltid haft komma aldrig hitta en bättre vetrinären. Så berättade jag hur allt låg till osv.. Och han sa att det är fler vetrinären som bara säger nej till den operationen. Fast han gör dom och han hade gjort en lika för tag sen som hade gått jätte bra.
Och han sa att om jag vill så gör han den operationen, Så nu vet jag iaf om han inte bli bättre nu så har jag ett alternativ och det är att operera han och det känns väldigt skönt.

Så nu får vi se hur det läker och allt, själv klart hoppas jag på vi slipper operationen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Sitter på djursjukhuset med Sarek och de ser att levervärdena är förhöjda. Vi kom in pga någon form av magsjuka som gett allmänpåverkan...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 464
Senast: Milosari
·
Foder & Strö Jag är orolig över min hästs luftvägar. Står inackorderad och min stallägare har i mina ögon bara fått tag i sämre kvalite på halm...
Svar
8
· Visningar
605
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Min yngsta hund gjorde illa tassen förra veckan, och har sedan dess haft 10-12 stygn vid två av tårna. Hittills har det varit ganska...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp