Orolig, ledsen och ensam

Min sambo åkte precis iväg med ambulans efter ett kraftigt krampanfall. Väljer att inte lämna ut mer om hans hälsa än så. Man får ju inte följa med nu på grund av restriktioner. till sjukhus vilket jag har full förståelse för. Blev så chockad när jag vaknade av detta. Är helt skakis ambulansen var här en timme innan de kunde åka. Känns bara så jobbigt att sitta här själv och inte veta vad som händer. Kan ju inte ringa någon mitt i natten heller för att prata av mig. Så hoppas någon här är vaken och orkar ge lite stöd kanske 😢😢
Kram!
Bra att du ringde sambons föräldrar. Kan de vara behjälpliga med att ringa sjukhuset för status emellanåt? Om du inte helst gör det själv? Både du och de vill väl ha uppdateringar tänker jag, så ni hörs kanske ändå så fort du fått veta något?
Hoppas kompisen du smsade i natt hör av sig snart.
 
Min sambo åkte precis iväg med ambulans efter ett kraftigt krampanfall. Väljer att inte lämna ut mer om hans hälsa än så. Man får ju inte följa med nu på grund av restriktioner. till sjukhus vilket jag har full förståelse för. Blev så chockad när jag vaknade av detta. Är helt skakis ambulansen var här en timme innan de kunde åka. Känns bara så jobbigt att sitta här själv och inte veta vad som händer. Kan ju inte ringa någon mitt i natten heller för att prata av mig. Så hoppas någon här är vaken och orkar ge lite stöd kanske 😢😢
Stackars dig, vad hemskt :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 320
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 464
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 195
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 343
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp