Orolig sövning

Okej skönt och höra tt det är mer som opererat rottweiler. Nu har han vart hos vet idag för sitt haltande ben, genom röntga från tår och upp i hela benet och bogen till skuldrorna, hittade inget större. lite lindrig artros i armbåge men väldigt lite för hans ålder tyckte ortopeden. Skönt det! Men han ska vila nu fler veckor och fick lite smärtstillande. Han är såklart jättetrött nu av sedering. Men att han ska sövas nästa vecka med oroar mig fortfrande men jag hoppas verkligen det enbart e en fettknöl.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
767
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
671
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
760
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp