ja, får ta Det Efter hockeyn.På eftermiddagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, får ta Det Efter hockeyn.På eftermiddagen!
Alla svenskar utslagna i åttondels i skicrossen![]()
Det är det väl dock i rätt många sporter, speciellt såna med höga farter. Nu var det väl lite fler än normalt, men jag antar att de flesta åker lite mer på gränsen när det står OS-medaljer på spel.Så tråkigt! Men alltså... den sporten... såå mycket olyckor!!
Fan också!
Ja, så dumt av Stina att ligga mitt i smeten istället för att hålla sig i täten. Hon fattas ju inte kapacitet eller form direkt ...
Hmm hur har Kalla det med åkningen idag?
Sitter på föreläsning och håller koll via SVTs livechatt, behöver dock inte smussla med det, numera frågar föreläsaren efter uppdatering så fort vi tar paus![]()
Nej vad tråkigt.Alla svenskar utslagna i åttondels i skicrossen![]()
Skicross blir ju dock lite värre eftersom de är fyra i banan.Det är det väl dock i rätt många sporter, speciellt såna med höga farter. Nu var det väl lite fler än normalt, men jag antar att de flesta åker lite mer på gränsen när det står OS-medaljer på spel.
Finns inte Eurosport Player där? Kostar förstås men de visar nog typ allt.Dyker in i tråden med ett gnällinlägg: Australien har (Svenskt sett) apdåliga sändningar från OS och visar nästan inga skidor, enbart extremsporterna, konståkning och bob typ
(förståeligt dock men änd
)
Gnäll gnäll jag har inte sett en enda av Sveriges medaljer![]()