Det är helt normalt! När laget som ligger under känner att de inte längre kan komma ikapp ger de upp. Väldigt vanligt om det inte är jämnt i matchen förstås :)

Nu är det hög tid för att sova. Gonatt!! :bump::bump:
Men var det inte möjligt att få 5 poäng? Tyckte jag läste det under herrarnas match.

God natt!

Men var det inte möjligt att få 5 poäng? Tyckte jag läste det under herrarnas match.

God natt!
Tekniskt sett kan man ju få 8 poäng eftersom man har 8 stenar, men att få en femma är superovanligt och de kände helt enkelt att Sverige spelade alldeles för bra och att de inte skulle lyckas få tillräckligt med poäng för att kunna vinna.

Gonatt igen :D

Men ser ju sjukt komiskt ut. Men skorna? De glider hur enkelt som helst men halkar inte?

Det handlar nog mer om spelarnas skicklighet än skorna att de inte halkar. Såg du Gulddrömmar med Anja Pärson när hon träffade Niklas Edin? Anja har nog ganska bra balans, egentligen :D

Jaha, det här blev inte som planerat. Mobilen ringde inte av någon anledning :meh: Men jag vaknade i alla fall i tid för hockeyn. Helt vansinnigt! :nailbiting: men heja, heja Tyskland!

Det handlar nog mer om spelarnas skicklighet än skorna att de inte halkar. Såg du Gulddrömmar med Anja Pärson när hon träffade Niklas Edin? Anja har nog ganska bra balans, egentligen :D
Men har de inte olika skor? Jag tyckte att jag läste det när jag googlade om curling igår :p en sko för att glida bra och en sko för fäste. Förstod jag det som..men det kanske var hittepå!

Usch jag är helt förstörd av hockeyfinalen. Mycket vilsamt att titta på damernas tremil istället, så jag hoppar fram och tillbaka :up:

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
30 803
Senast: Zpunk
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 368
Senast: sardellen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
825
Senast: Guldaskig
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 813
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka