OS Tokyo 2020 / 2021

Sverige är också sjukt bra på fotboll, bara herrarna som inte håller samma klass. ;) OS-silver 2016 och VM-brons 2019. Men absolut, USA vann senaste VM och är rankade etta för tillfället, någon ”omöjlig” match var det dock aldrig. :)

Nä, men det var roligt att tvåla till dem rejält ändå! Frågan är om risken är rätt stor nu att de blir revanschsugna inför en eventuell slutspelsmatch lagen emellan. Att detta bara väcker dem. Eller såär de inte bättre än så här just nu.
 
Sverige är också sjukt bra på fotboll, bara herrarna som inte håller samma klass. ;) OS-silver 2016 och VM-brons 2019. Men absolut, USA vann senaste VM och är rankade etta för tillfället, någon ”omöjlig” match var det dock aldrig. :)
Okej! Jag har noll koll på fotboll, så jag gick bara på vad kommentatorn sa och hon fick det att framstå som en otrolig bedrift eftersom USA spelat typ 100+matcher med vinst (?) och att sverige hade en spelare som inte kunde starta.
 
Jag hoppas på att klättringen kommer visas på OS sedan, men det är visst först nästa vecka som det kan bli aktuellt. I övrigt är jag inte sportintresserad :p
 
Jag vill se allt och roligast är sådant man inte brukar titta på. Just nu tittar jag på soft ball.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
150
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 180
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp