Bukefalos 28 år!

nosludd

Trådstartare
Vem tror ni vinner på OS? Och sedan vem tar silver och brons?
Jag tror:
Guld: Anky/Salinero
Silver: Ulla/Rusty
Brons: Jan/Briar :banana: :banana:
 
Jag tror också att Anky och Salinero tar guld men hoppas självklart på Briar :bump: :banana:
 
Guld: Anky
Silver: Ulla
Brons:Isabell eller Nicole (men d finns flera namn som lika gärna kan ta det håller en tumme för Brink med sen finns ju alltid McDonald osv osv. Bronset e g öppet)

*Hoppas d sänder massa m dressyr på TV utan avbrött för diskus osv!!!!* :bump:
 
Isabell är inte ens med i OS och vem är Nicole :confused:

Guld- Anky
Silver- Ulla
Brons- helt öppet men enligt källor finns där en ny Tysk ryttare (man) som har en fantastisk häst som kan vara en aspirant på bronset tillsammans med Briar och Brentina
 
Vinner inte Salinero har domarna missat något... ;)
Ulla o Wallstreet har säkert bra chans för silver, men det tror jag att Brentina också har.
Bronset... hmm svårt, vågar inte ens skriva att Briar skulle kunna få det...
 
Förmodligen vinner väl Ulla eller Anky, som trea hoppas jag på Edward Gal. Jag gillar hans häst SKARPT :love:
 
är ganska oinsatt, men jag tror o hoppas iaf. att Jan får nån medalj... det vore roligt.
Iövrigt kommer det nog att gå lite sisådär för Sverige... men man ska ju alltid hoppas på det bästa! :)
 
Noen som vet nøyaktig hvilke dager dressuren går, og hva slags dressur som går når? Küren vil jo sannsynligvis være mest aktuell for TV-visning.. Greit å vite når dette skjer med hensyn på når man bør lete i TV-programmet..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Martin Fuchs, som hoppat hem VM-silver och EM-guld, investerar nu i en första dressyrhäst till flickvännen Simone Pearce, med meriter...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 919
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 214
Senast: Therese1988
·
  • Artikel
Hästnyheter Blir det superhästen All In som Peder Fredricson tar med sig till VM i hoppning i augusti, den 16-årige valacken som Fredricson har...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp