OT tråden nr 14

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 57 481
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

:rofl: Det kommer inte alls att ställa till det i ungens världsbild. :p

Hmm, det leder ju också till väldigt intressanta reflektioner i FL-ordlistan, blir det "Ska vi leka med myspinnen i mammahjärtat?" som är nästa sexinvit? :D

HAHAHAHAHA underbart.
Hittade denna med (angående att man blir gravid genom att kramas)
"Rädda att krama en kompis?
Herregud jag kommer ihåg när jag trodde jag var gravid med min nalle!! Var så rädd hur jag skulle säga till mamma när jag fick nalle bäbisar."

Tror nog vi tar spermie+ägg förklaringen här

Alltså nej!
vilka hemska ord" O_o
Nästan så man får lust och testa på sambon, bara för och se vad som händer :D

Niffe: Snaaart ligger du vid poolen i Madrid och har det bra :)

Kethes: Inte läst din andra tråd än, men håller tummarna för att det går bra med sambon alla fall :)

Haha nej, snarare en blick som såg ut som O_o, sedan en tyst paus och O_o igen och sedan världens asgarv :D

Emor: haha nej inte jag heller :D

Jag har ont i min handled,värker i leden och liksom nästan svider i huden ovanpå.
Störande som tusan.

Niffe: :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 346
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
883
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 516
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 561
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V