Bukefalos 28 år!

Otöjbara läderklädda stigläder.

Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Hittade för 499:-,Passier med nylonkärna,kanske inte det du söker?
 
Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Skulle kunna vara precis vad jag behöver :-) Verkade bara märkligt att Hööks läder är dyrare än Passiers.
 
Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Lite dyrare, men måste slå ett slag för Prestige Webbers. Jag är riktigt, riktigt nöjd med dem! :)
 
Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Har ring, inte krampa så d funkar inte m vanliga webbers tyvärr.

Vet inte om jag drömt , men jag såg webbers med spänne i båda ändarna. Vet inte vilket märke såklart eftersom jag är så nöjd med mina 12 åriga :)
 
Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Vet inte om jag drömt , men jag såg webbers med spänne i båda ändarna. Vet inte vilket märke såklart eftersom jag är så nöjd med mina 12 åriga :)

Jo d finns men inte helt lätt att få tag i o då kan jag lika gärna ha tunna vanliga dom märks ändå inte under kåpan.
 
Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Claridge House eller Gold Medal?

Funderar på GM, brukar vara rätt bra läder.

Ska ha dem under kåpan på en skolsadel så det mesta kommer att döljas.

De från Clardige house. Har haft mina i c:a 6 månader och de ser knappt använda ut! :)
 
Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Då får d kanske bli såna, får kvista förbi hööks o klämma på dem.
 
Sv: Otöjbara läderklädda stigläder.

Tack för alla tips. Jag gjorde d enkelt f mig och köpte ett par CH fr hööks, dom duger säkert.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Jeps
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: Lyan
·
Utrustning Den andra blev full och vi shoppar på. 😅Fyndade ett SD kandar för 1000 kr, vanliga priset är 3000 kr. Hur nöjd som helst och testade...
68 69 70
Svar
1 386
· Visningar
99 495
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag behöver tips på vinterridskor. De ska vara såpass tåliga att man ska kunna utföra stallsysslor, och ska helst inte vara stövlar...
Svar
11
· Visningar
802
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp