Outfit på tävling

@Pancakes Vad fina ni är! Ett liknande schabrak är jag ute efter, kanske Mias är bästa stället. Flera som tipsat om det :) Är det bra passform?

@Pancakes Vad fina ni är! Ett liknande schabrak är jag ute efter, kanske Mias är bästa stället. Flera som tipsat om det :) Är det bra passform?

Tack! Jag ÄLSKAR Mias schabrak :love: Har både hopp- och dressyrschabrak även om dressyrsadeln är den som används mest. De håller sig fina tvätt efter tvätt efter tvätt och ligger alltid bra under mina sadlar. Jag har köpt ett gäng begagnade också som är fina med. Hade lätt kunnat ha hela garderoben med bara Mias. Och så fasligt dyrt är det inte att beställa egna färger heller. Tror jag betalade 6-700:- för mitt med lite dyrare passpoal och två rader broderi.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: fio
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Freazer
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 544
Senast: Mirtai
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Eurovision 2025
  • Datorproblem

Hund, Katt, Andra Djur