Tydligen hade fönstret blåst upp på kontoret så kollegan beklagar sig över att det är väldigt kallt. Annars har jag inte märkt något större här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör försiktigt!Blåser fortfarande lite här, inte lika mycket som det gjorde i natt, men mer än vanligt.
Bara hoppas det går bra att jobba idag, får nog räkna med kastvindar.
Blåser fortfarande lite här, inte lika mycket som det gjorde i natt, men mer än vanligt.
Bara hoppas det går bra att jobba idag, får nog räkna med kastvindar.
Samma här, ledig idag och i morgon. Men nu har vi det mesta igång igen. Utom lite omlopp ändringar pga signalfel på Nynäsbanan..Haha, nä. Är ledig idag och imorgon, känns bra eftersom trafikverket ställt in trafiken på en bana och åka buss i storm lockar inte alls![]()
Blåser knappt någonting idag, å nu står ja å har rast.Kör försiktigt!
Jag vet faktiskt inte, men tror inte att vi behöver köra om det blåser alldeles för häftigt (tror vi snackar över orkan styrkor nu). Sen är det nog lite olika för olika chaufförer vart gränsen går skulle jag nog säga.Funderade på det där för er yrkes-chaufförer, vart går gränsen liksom? Kan ni säga "nej, i den här stormen vill jag inte köra" eller hur funkar det?
Barnet sa att det hade åskat idag under skoldagen. Då kanske det stämde ändå?Det blåser på rätt bra även här i Skottland och jag tror vi har hunnit med precis alla sorters väder idag! Solsken, molnigt men uppehåll, ösregn, hagel, snö, vindstilla, storm och nu senast åska (vi trodde först det var vinden vi hörde, men sedan började det blixtra)![]()
Tror att du är ganska skyddad. Här knakar och dånar det rätt bra, liksom inne i stan. Körde till Skara i motvind och det märktes, både på min bil och alla lastbilar...och husvagnen jag fastnade bakom...Här är det ff lugnt,tror att det värsta missade oss här uppe i norra Skaraborg
Håller med om att det blåser mer idag.Här blåser det mera idag än det gjorde igår kväll o natt.Men solen lyser så står man i lä är det riktigt bra väder med +8 i skuggan.
Tidningsbudet måste ha klivit ur bilen och levererat tidningen![]()
Usch dåVerkar som att det kommer ett nytt oväder igen på söndag
Skit oxå.Verkar som att det kommer ett nytt oväder igen på söndag
Vad ledsen jag blir......