Imorse var det vindstilla och solsken. Några timmar senare kom blåsten och regnet tillbaka
så tråkigt. Bättre det varit en ordentlig vinter istället för den här skiten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, längtar till torrare väder och mindre lera. Vi behöver inte mer regn här!Nu blåser det igen. Ganska så rejält. Jag är trött på blåst. Vill ha sommar, sol och icke blåst.
Ja, längtar till torrare väder och mindre lera. Vi behöver inte mer regn här!
Jag är verkligen supertrött på blåsten. Det har blåst som tusan igen sedan igår eftermiddag och imorgon ska det bli vindstyrkor på upp mot 22 m/s igen.
Inget regn för tillfället och lagom blåst i norra skaraborg,men i morgon skulle det visst bli sol o massor med blåst igen![]()
Nu lyfter ju snart huset..... vafan.
Jag är verkligen supertrött på blåsten. Det har blåst som tusan igen sedan igår eftermiddag och imorgon ska det bli vindstyrkor på upp mot 22 m/s igen.
Jag är också less, det började blåsa ordentligt igen för någon timme sedan![]()
BLURK.....bara BLURK.......
Ja, längtar till torrare väder och mindre lera. Vi behöver inte mer regn här!
Det börjar blåsa lite mer här nu..... Ser INTE fram emot mer regn......(eller blåst för den delen).....Jaha, 3e ”stormen” påväg in med inställda tåg och liknande. Tydligen skulle det komma ännu mer regn (suck, det klarar inte mer vatten nu). Vi får väl se hur illa det blir denna gången. Tror inte det kommer blåsa 27m/s
Visa bifogad fil 45829