Ovanlig julmusik

Walking in the Air är ett måste. Helst ska man se den animerade kortfilmen den tillhör också, The Snowman (1982), som i sin tur är baserad på en bilderbok av Raymond Briggs från 1978.

Känns som att jag hört denna förut men med någon annan.... Har kanske nightwish gjort en cover på denna kanske?
 
Osäker på om denna räknas som ovanlig lr räknas som julsång 😅 men tycker den är så fin,

River- Joni Mitchell

Är även väldigt fin när Ben Platt sjunger ☺️🌟
 
Walking in the Air är ett måste. Helst ska man se den animerade kortfilmen den tillhör också, The Snowman (1982), som i sin tur är baserad på en bilderbok av Raymond Briggs från 1978.
Oooooh så vacker!!! Undrar var den är inspelad? Brittiska öarna, men exakt var?
 

Liknande trådar

Kultur Ooh allvetande buke-orakel, vars hänger de seriösa banden? Varken jag eller sambon vill använda Facebook, men vi kanske måste i det här...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: skiesabove
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 156
Senast: Acto
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 348
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 612
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp