Överdrag till kökssoffa

BuenoBull

Trådstartare
Vad kan man använda för tyg när man ska klä dynan till kökssoffan? Vill ju att det ska vara lite tåligare eftersom det säkert slits på det mycket.
Länka gärna till någon sida eller så som ni vet! :)
:bow:

Sv: Överdrag till kökssoffa

Det klassiska är väl att dra fast en trasmatta?! Annars går du in på en välsorterad tygaffär och kollar på grövre möbeltyger. Finns sånna med lite scotchguard-behandling som då står emot fläckar bättre.

De kan visa hur du lättast klär om också.

Sv: Överdrag till kökssoffa

Mina föräldrar tog och klädde om kökssoffan m jeanstyg. (tog gamla jeans-byxben och sydde ihop). Mkt tåligt

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪. Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: monster1
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 421
Senast: LinnK
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
14
· Visningar
549
Senast: Caoimhe
·
Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen... 2
Svar
39
· Visningar
1 166
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..