Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar med ekonomi, kan vara skittrist på fel ställe och jättekul på rätt.
Jag får ta ansvar, vara med och driva företag i en bransch som är ny och som går stormande fort.
Hade jag gått hem när jag slutade hade jag troligen fortfarande varit assistent eller suttit på det tråkiga företaget, jag hade inte fått denna chansen. Det är en chans, inte ett tvång eller straff.
Inser när jag läser många svar att jag är lyckligt lottad som kan logga ut den tiden det står på mitt schema som jag slutar och att jag inte har sålt min själ till djävulen
Har på tidigare arbeten alltid sett till att få betalt för övertiden
Värderar min fritid högt
Tänk så olika man resonerar.![]()
Inser när jag läser många svar att jag är lyckligt lottad som kan logga ut den tiden det står på mitt schema som jag slutar och att jag inte har sålt min själ till djävulen
Har på tidigare arbeten alltid sett till att få betalt för övertiden
Värderar min fritid högt
Vad spännande.. vad jobbar ni med, ni som har de här roliga jobben som är så stimulerande och utvecklande?
Jag tycker också om mitt jobb och det har krävt en hel del engagemang att nå hit. Jag tycker verkligen om att jobba och skuttar ur sängen på måndag morgon för att ta itu med ännu en intressant arbetsvecka. Jag har riktigt roliga uppgifter men som både är krävande och innebär stort ansvar. Ändå tycker jag att det är rimligt att jag kan utföra mina uppgifter på normal arbetstid. Jag tycker dessutom att det är en viktig parameter i mitt val av arbetsplats och skulle inte vilja ha motsvarande jobb på ett annat ställe med en annan syn på övertidsarbete.
Ja exakt! Ett jobb ska vara en kul bit till av livet inte en börda!Om jag betraktade min arbetsgivare som djävulen skulle jag inte logga ut, jag skulle byta jobb.