Ovtjarka...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare knyttet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 3 981
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ovtjarka...

Ja, det är ju ingen nallehund man skaffar bara för att. Visserligen är dom helt underbara med familjen, och nära vänner, men det är också allt.

Bor man som vi gjorde var det inga problem alls att ha honom på gården, men dom flesta vill ju trots allt ha vänner och bekanta som kan komma och gå liksom :p Ingen hund för gemene man. Tror det finns väldigt få personer i Sverige som har behov av en sådan hund.

Folk blir lika rädda för min skällande Amstaff, men där vet jag om skillnaden - Han pussar ihjäl alla främlingar han kan få tag på.. :D

1. Tråden är snart fem år gammal

2. Man får inte göra efterlysningar/annonser av ditt slag på forumet

Har trianglat ditt inlägg

Lite nyfiken...
vad är det som är annons/efterlysning med denna tråd som inte finns i massa andra trådar??

*kl*
Förmodligen var det någon som gjort ett inlägg som nu är bortplockat skulle jag tro...

Till alla som undrar:

Som Varmblod_lover säger, det var en "reporter" som lagt ut en efterlysning till trådskaparen om vad som hände med hunden och andra i den rasen. Hon hade lagt ut kontaktuppgifter och ville att man skulle ta kontakt med henne.

Det var det som jag trianglade, och ja, jag kan se att det ser lite konstigt ut i era ögon när det inlägget blivit bortplockat :D

Men nu vet jag iaf att triangeln fungerar som den ska :bow:

Till alla som undrar:

Som Varmblod_lover säger, det var en "reporter" som lagt ut en efterlysning till trådskaparen om vad som hände med hunden och andra i den rasen. Hon hade lagt ut kontaktuppgifter och ville att man skulle ta kontakt med henne.

Det var det som jag trianglade, och ja, jag kan se att det ser lite konstigt ut i era ögon när det inlägget blivit bortplockat :D

Men nu vet jag iaf att triangeln fungerar som den ska :bow:

Just precis så är det!

Triangeln fungerar alldeles utmärkt,så det är jättebra om ni använder den. Det underlättar för min del då jag omöjligt kan läsa alla inlägg :bow:

Och med de orden så låser jag den här uråldriga tråden.

Då säger jag det igen:

Det var en "reporter" som hade svarat i denna tråden tidigare idag. Det var alltså den personen som tog fram tråden, och det var den personen jag svarade och även den personens inlägg jag trianglade, vilket nu har blivit borttaget.

Och eftersom det är borttaget, så ser det nu ut som om jag har svarat TS.

Så jag har inte dragit fram tråden, utan svarade på den då den låg på de första sidorna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Va några år sen jag va aktiv här i hunddelen men nu har det börjat rycka ordentligt i hundsugsnerven och även om det är nått år tills vi... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 161
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Familjen är sjukt sugen på hund. Tankarna har funnits länge på hund men tajmingen har inte varit rätt. Nu känns det som vi är i ett läge... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
13 898
Senast: Miks
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24... 2
Svar
28
· Visningar
4 387
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka