På Spåret!

VLMF

Trådstartare
Ingen På spåret-tråd i år? Ikväll börjar det ju! Vilka är era favoriter i årets gäng? Hörde något om att de skulle byta ut ett av momenten, gissar det där med Vilket ska bort eller vad det hette. Bra tycker jag!

Här är deltagarna!

Grupp 1:
Inga-Britt Ahlenius och Peter Magnusson
Cecilia Hagen och Jonatan Unge
Josefin Johansson och Johar Bendjelloul

Grupp 2:
Isobel Hadley-Kamptz och Kalle Lind
Parisa Amiri och Gunnar Wetterberg
Annamaria Fredholm och Mikael ”Äpplet” Appelgren

Grupp 3:
Farah Abadi och Johan Glans
Ebba Hultkvist-Stragne och Samuel Fröler
Emma Molin och Hanna Dorsin
 
Blev påmind av en kollega tidigare idag att det är ikväll, har förvarnat killen 😁
Mina favoriter är Johan Glans och Kalle Lind 😍
Jättekul att Farah ska vara med, hon är så härlig!
 
Vad tycker ni om att Augustifamiljen rykt?
Jag är nog mest positiv, ska bli kul att få in lite nya band. Ikväll ska Lada och Svenska Grammofonstudion spela, ihop med Nina Persson (min favorit! :love: )
 
Vad tycker ni om att Augustifamiljen rykt?
Jag är nog mest positiv, ska bli kul att få in lite nya band. Ikväll ska Lada och Svenska Grammofonstudion spela, ihop med Nina Persson (min favorit! :love: )

Jag tycker att det är kul att de kör på tre olika husband även om jag gillar Augustifamiljen skarpt! Variation förnöjer :-)

Det har varit två bra avsnitt hittills tycker jag och jag har lyckats hyfsat i Duo-appen också så det måste ha varit bra nivå 😁 Nä men det är ju så roligt när man gräver fram något långt bak i huvudet som visar sig vara rätt. Är mycket imponerad av flera deltagare som gjort sådana manövrar. Och smått frustrerad ibland när de HAR rätt svar men säger något annat!

När Johar och Josefin inte sa det med ögonen på Lucias bricka!
 
Ingen På spåret-tråd i år? Ikväll börjar det ju! Vilka är era favoriter i årets gäng? Hörde något om att de skulle byta ut ett av momenten, gissar det där med Vilket ska bort eller vad det hette. Bra tycker jag!

Här är deltagarna!

Grupp 1:
Inga-Britt Ahlenius och Peter Magnusson
Cecilia Hagen och Jonatan Unge
Josefin Johansson och Johar Bendjelloul

Grupp 2:
Isobel Hadley-Kamptz och Kalle Lind
Parisa Amiri och Gunnar Wetterberg
Annamaria Fredholm och Mikael ”Äpplet” Appelgren

Grupp 3:
Farah Abadi och Johan Glans
Ebba Hultkvist-Stragne och Samuel Fröler
Emma Molin och Hanna Dorsin


5 år sen jag lämna Sverige.. bara 4 namn jag känner igen :rofl:
Jag som är (brukade vara) på spåret-fantast
 
Jag är lite glad att Peter Magnusson och Inga-Britt Ahlenius åkte ut :o, de var inte så underhållande och chansade inte ens när de inte kunde. Tråkigt tycker jag! Dock, hur kan man se så strålande ut som Inga-Britt vid 80 års ålder?! Tycker verkligen hon lyser :love:
 

Liknande trådar

Kultur Nu har årets deltagare släppts och den 30 november drar det igång! Har ni några favoriter? Några ni helst hade skippat? Vilka hejar ni...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 438
Senast: Ninnurur
·
Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 709
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp