På tal om att lära sig gå...

Sv: På tal om att lära sig gå...

Haha på tal om det så går Sam fram till främmande människor vi möter på promenad och skakar hand med dem. Hur sött som helst :love:

Haha det påminner mej om när dottern ca 18 månader och två äpplen hög gick fram till en kille på McDonalds, lägger sin lilla hand på killens lår och säger -min mamma sitter där borta, min mamma är söt, ler sitt bästa leende och glittrar med ögonen:rofl::rofl::rofl:

Att jag inte dog, killen som verkligen var skitsnygg, svarade lite tafatt -jaha du kanske ska gå till henne då. Jaa säger tösen och skuttar iväg åt mitt håll:D

Då är Idun ett geni då, :D för hon säger både fem och sexordsmeningar. Dagarna i ända.

Å, Elina också ...

.... ja fast meningarna är ju 'da da da da vov vov'.... men det betyder säkert nåt jättefint :D

Ja sadar "pratar" ju mina ocksa, valdigt gulligt :love:

Jag undrar om det anda inte finns ett visst samband, att en del barn ar tidiga motoriskt och andra med talet. Jag var t.ex. sen att ga (18 man) men pratade redan som 10-manaders. Min syrra var precis tvartom.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Blyger
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 399
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 120
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka