På väggen i vardagsrummet

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 34
  • Visningar Visningar 2 467
20190209_091440.webp

En salig, underbar blandning :D ! En guldförgylld väggklocka (fransk pendyl), en förgylld antik spegel, en canvastavla med hästen som motiv, en stor tavla med Golden Gate-bron och en akustisk gitarr........ Älskar det...... :love:

Jag har denna jag köpte i Afrika
45181CE9-88D5-4199-9083-18583830BF6A.webp

Sen har jag en tavla med sprittema och en jack Daniels-poster :o:angel: Den senare vill jag byta ut dock. Den är mest kvar i brist på annat.

Enda väggen med dekoration i vardagsrummet. Bilden är från facebook därav texten. Jänkarna är alla som varit eller är i mannens ägo.

1549793835257.webp

Liknande trådar

Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Hemmet @athena_arabians (och andra också förstås) Vänder mig till dig som jag vet har rätt bra koll på porslin, finns det något värde i dessa...
Svar
4
· Visningar
238
Senast: Klara
·
Hemmet Sedan en tid tillbaka stinker det ofta tobaksrök i min lägenhet. Jag vet inte varifrån det kommer, ifall någon granne börjat röka eller... 2
Svar
30
· Visningar
1 475
Senast: cewe
·
Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
363
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband