Paarden Bijoux

Sv: Paarden Bijoux

Jag tänkte beställa därifrån nu för första gången. Vilket betalningsalternativ borde jag ta? Har inte paypal sedan innan men ni andra i tråden verkar ha använt er av paypal? Är det smidigare? Tacksam för lite råd och hjälp :)
 
Sv: Paarden Bijoux

Jag betalade till deras konto direkt, gick jättesmidigt först anmäla hos banken att jag ville göra en utlandsbetalning och 10 dagar senare hade jag pannbanden i min brevlåda
:)
 
Sv: Paarden Bijoux

Lite sent men jag tror det är vanliga genomskinliga. Bara metallen dem sitter i som är guldfärgad :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: manda
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
469
Senast: Silver Girl
·
Bro
Anläggning Ska gå med 3 hästar på samma gång till en hage över en bro 1 stor häst och 2 shettisar leder dom tillsammans. Bron har ett staket som är...
Svar
3
· Visningar
353
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp