sassymaddan

Trådstartare
fick precis hem ett swarowski pannband jag beställt på internet, helnöjd så åker ja till stallet och ska prova på tränset, problemet är ju att jag ska ha det på mitt tävlingsträns som är ett dyon med tre remmar på sidorna och och det fick bara rum två, hmm

så antingen lämnar jag tillbaka det för de va lite annorlunda färg, helst hade jag ju velat att att alla tre remmar gick igenom, eller så har jag det bara med två remmar vilket jag egentligen inte vill..

hur hade ni gjort?

vad finns det för andra pannband som han tänkas gå igenom alla tre remmar?..
helst ska de inte kosta över 1000 kr
och vara i brunt/guld

bildbevis=inte snyggt :cry::crazy::(

dsc00855_107074515.jpg

Sv: pannband

Det är jättemånga som har käkremmen löst sådär, snart är det nog superinne. ;) Fetta eller olja in pannbandet lite så blir det mörkare. :)

Det finns swarovski-pannband till kandar där öglorna är större, leta efter eller byt till ett sådant :)

Tycker det blev fult, sådär skulle jag aldrig ha det. Skicka tillbaka.
Oftast kan man sprätta lite o få det större men färgen var ju hemsk.

Att bara två av tre remmar går i tycker jag inte såg så hämskt ut.

MEN färgen på pannbandet till det fina tränset är :eek::eek::eek:

Jag hade bytt det till ett i rätt färg, alt kollat upp om det går att narvsvärta det fast till rätt brun färg...

Att det sitter som det sitter tycker jag inte ser dumt ut, men färgmatchningen :eek: funkar inte alls, byt till ett pannband i samma färg som tränset. Olika färger på tränsdelarna tycker jag ser billigt ut, som om man bara plockat ihop det man råkar ha i lådorna. Helt okej att använda men inte om man ge ett prydligt intryck.

Den färgkombinationen fungerar verkligen inte, gräslig brun färg på pannbandet.
Två remmar av tre i pannbandet säger jag inget om för de har jag själv haft ;)

förstår att du är missnöjd med både färgen och passformen. Jag har flera swarovski pannband som sitter perfekt på mitt Dyonträns.
Det är dessa du ska leta efter;)
bilden har jag tagit själv
img_3519_105090871.jpg

Fast oljar du in det så kommer det nog bli väldigt nära det andra i färgen. Jag köpte för inte så länge sedan en Döbert-nosgrimma som hade den färgen som ditt pannband har. Jag oljade in det och då blev det riktigt mörkbrunt. Så det hade jag provat först!

mm, fast jag vill helst ha det runt alla tre remmar eftersom de finns sådana, så de blr att skicka tillbaka det;):(

förstår att du är missnöjd med både färgen och passformen. Jag har flera swarovski pannband som sitter perfekt på mitt Dyonträns.
Det är dessa du ska leta efter;)
bilden har jag tagit själv
img_3519_105090871.jpg

:love: :love: var har du hittat dessa underbara pannband? :love::love:
Jag har letat och letat på nätet, men hittar inga som är såååååå fina som dessa!!

// Anna

Njaa....jag hade nog skickat tillbaks det. Färgen var inte så fin och helst ska ju tre remmar gå igenom, tycker jag.

Jag har också ett Dy'onträns.
Köpte ett OS-pannband för rundsydda träns och tog bort lilla öglan som är menad att sitta mellan remmarna och vips passar det till Dy'ons breda nackstycke helt perfekt!

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 842
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 837
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 219
Senast: Luff
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka