Pannbandshörlurar?

Luff

Trådstartare
Maken lyssnar på ljudbok när han ska sova och då det alltid är knepigt med julklapp till honom sneglar jag nu på pannbanden med Bluetooth i. Någon som testat? Sitter dom kvar om en vänder på sig i sängen? Är ljudet bra?
 
Maken lyssnar på ljudbok när han ska sova och då det alltid är knepigt med julklapp till honom sneglar jag nu på pannbanden med Bluetooth i. Någon som testat? Sitter dom kvar om en vänder på sig i sängen? Är ljudet bra?
Jag fick såna för ett par år sen av min man. De sitter kvar, ljudet är ganska bra men jag gillade det inte. Det blev för varmt på pannan.
 
Mina var det rätt dåligt ljud i och det blev obekvämt. De gick sönder rätt fort.
Pannbandet har jag dock kvar och använder emellanåt, det var bra :D
 
Jag anvande mitt pannband tva natter, sedan hamnade det i "electronik skrap" ladan. Det satt forfarligt illa, pa mig stamde inte avstandet mellan horluranrna, Jag kunde hora i en och den andra satt bara i vagen.
 
Fick en lyxigare "sovmask" med hörlurar av dottern, funkade jättebra och har beställt en ny då jag sabbat laddkontatakten genom att pressa in den med våld åt fel håll 😬😬😬.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Dotterns rethosta (utan förkylning) vill inte släppa. Det är framförallt nattetid det är jobbigt - hon får sova ett par timmar, bara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 276
Senast: fejt
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Smoothi
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 005
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp