Bukefalos 28 år!

Par och enbet i ett?

Opra

Trådstartare
Finns det några nackdelar med att ha en maratonvagn som man kan köra både par och enbet med?

Kommer köra shettisar i par och russ i enbet med den så det är en ganska liten vagn;)
 
Sv: Par och enbet i ett?

Jag har samma vagn till shettispar och enbet stor! Enda nackdelen för mig är att vagnen är aningen stor för mina ponnyer. I övrigt ser jag bara fördelar med att slippa ha två vagnar.
 
Sv: Par och enbet i ett?

Ska du tävla maraton i enbet? En par vagn är väl oftast något mer klumpig än en enbet vagn. Men ska man inte tävla så spelar det ju inte så stor roll.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 400
Senast: AraSlei
·
Körning Finns det någon ordentlig vagnsmakare i södra sverige? Har en dos a dos vagn som är renoverad och i superfint skick, men den har järn...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Sleepy
·
Kläder & Bli fin En hbtq-förening jag följt ett tag och haft kontakt med har lite träffar då och då, och nu ska vara i en simhall/badhus. Jag är väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 289
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp