Para kanin för sent?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Tuffa_tosen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 762
T

Tuffa_tosen

Hejsan, jag har tänkt att para min kanin i år. Hon är en ute kanin. Eftersom ägaren till hanen inte är hemma så ska vi para ca: 13 Augisti. Det menas att ungarna kommer ca: 10 sep! Blir det för sent? Ungarna kommer att kunna lämna sin mamma 29 oktober, blir det för sent? Fryser ungarna ihjäl? Kommer dom inte att kunna bli inne kaniner för dom som vill?

Mvh:Maria

Sv: Para kanin för sent?

Jag hade en "tjuvparning" och ungarna kom den 27 december, alla ungarna klarade sig. Och jag har kaninerna i ett ouppvärmt stall, så det är inte varmt där inne direkt :p.

Sv: Para kanin för sent?

Har ingen betydelse. Det som har betydelse i fallet är hur gammal kaninhonan är första gången hon paras.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
703
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: tara
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 372
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka