Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2015

Haha, åh. Livet.
Jag brukar inte tycka om när folk är ledsna. Men. Noll. Noll. Noll sympati. HAH!
 
Han är så himla töntig! Han har kört så här själv, fatta att det är så här det funkar. Och jag blir provocerad av att han säger att han skulle varit ärlig och sagt till folk vad som ska hända - bullshit! Häromdagen frågade Diddi honom rakt ut om hon hade någon chans om hon ställde sig hos honom och Maja-Stina också stod där.
"eh, ja, en chans har du ju alltid" var hans svar, för att sen gå rakt till MS och berätta att han aldrig skulle kunna stå med henne. Hur ärligt var det...?
 
Jag bara älskar vändningen allt fick! Josefine blir allt starkare i mina ögon.
Jag tror fortfarande att Diddi kommer åka snart, men jag bara älskar att de inte gav Adrian någon som helst vink. Att han fick smaka på dit, likt alla andra har fått göra.
 
Jag älskade också det här avsnittet!

Men sen tänkte jag på hur hemskt obehagligt och läskigt det är att Adrian fått en sån kontroll över en ändå, man blir ju rädd för hur han ska reagera nu. :crazy:
 
Adrian är nog världens sämsta förlorare. En stark spelare men kan inte ta någon som helst motgång. Bara som han flippade förra veckan pga att de andra målat över tavlorna... det är inte ett hälsosamt beteende. Trodde nog att det skulle bli ännu värre efter att Maja-Stina åkte ut, men efterspelet kommer säkert att fortsätta. Misstänker att Adrian inte kommer släppa det här i första taget utan försöka få ut Josephine nästa vecka om det kommer in en till tjej (som det verkar).
 
Lite spinn off på @Marty inlägg.

Har det inte bytts ut väldigt mycket tjejer i år? Vart är alla nya killar? Känns som det bör vara grabbarnas tur, eller har dom någon bra deal så Adrian inte ska riskera att åka ut?
Eller så kanske det kommer in en kille och en tjej? De gjorde ju många sådana tvister förra året.
 
Lite spinn off på @Marty inlägg.

Har det inte bytts ut väldigt mycket tjejer i år? Vart är alla nya killar? Känns som det bör vara grabbarnas tur, eller har dom någon bra deal så Adrian inte ska riskera att åka ut?
Eller så kanske det kommer in en kille och en tjej? De gjorde ju många sådana tvister förra året.
Jag hoppas på en kille och en tjej i så fall. Det bör åka lite mer killar tycker jag (typ Adrian).
 
Jag hoppas på en kille och en tjej i så fall. Det bör åka lite mer killar tycker jag (typ Adrian).

Problemet är väl dock att frågan är om inte han kommer komma in igen. Skickar inte Smail in honom så gör de det på annat sätt. Han är en stor bidragande orsak till att så många faktiskt följer PH i år.
 
Dagens avsnitt var mest mindfuck. Nya tjejen föll mig inte i smaken. Störig när hon körde med dom i deras arbeten. Tyckte lite synd om Adrian när dom slet av armbandet faktiskt :p Jennifer börjar bli en dramaqueen. Johnny, Emelie och Josefine, fattade inte riktigt, hade dom sex eller vad pysslade dom med? :cautious:

Men vafan, jag älskar PH :love:
 
Hoppar in här! Är också ph-slav (vilket jag inte erkänner för alla... ;) )

Älskade när Jossan sa igår "det blir nog bra det här" när hon och adrian satt ihop och han pratade om hur falska alla är och han "skiter i om han sitter ihop med någon, han kommer ändå säga vad han tycker".
Hon är ju jäkla bra tjej tycker jag! Hoppas verkligen att hon inte åker ut denna veckan.

Men Adrian alltså.. Vad är det för fel på alla nya som fastnar i hans jäkla nät?? Han tjötar ju hål i huvudet på dom. Verkar som övriga deltagare har gett upp, dom försöker ju inte ens prata med dom nya och berätta vilken skit han är..
Tycker det är konstigt bara hur man kan välja Adrian när ALLA andra säger att dom mer eller mindre hatar honom.
Nä fy.. Ryser bara jag hör hans röst

Men Johnny :love: Vilken godbit!:up:
 
Alla andra säger att Adrian är farligast i huset, därför tror jag att dom nya väljer honom. Man ska hålla sig på god kant med dom som är farliga. Men ja, jag gillar inte Adrian. Tycker han kan åka ut nu..
 
Oliver är så äckligt självgod så jag spyr. Gnäller på alla. Igår var diddi dum i huvudet för hon hade på duschen och sjöng när han bajsa. Vad skulle hon gjort då stod tyst och stirrat på äcklet när han sket. Bläh alltså avskyr oliver .
 
Jag tycker alla tjejer där är grymma ! Killarna är sådär i år. Jonny är sjyst men lite allvarlig . Hermansson var rolig.
Men tidigare år har det varit fler specialare. I år är de flesta för normala.
 
Oliver är så äckligt självgod så jag spyr. Gnäller på alla. Igår var diddi dum i huvudet för hon hade på duschen och sjöng när han bajsa. Vad skulle hon gjort då stod tyst och stirrat på äcklet när han sket. Bläh alltså avskyr oliver .
Var det inte han som inte ville bajsa när det var tyst från början? :confused:

För övrigt tycker jag den nya tjejen inte verkar vara den skarpaste kniven i lådan så att säga. Är redan lite nyfiken hur hon kommer agera när hon inte har makt längre. :p
 
Jag tyckte helt ärligt att avsnittet igår var det mest pinsamma hittills. Vad fasen håller Adrian på med egentligen? Igår lipade han som aldrig förr för att hon eva-lotta-stina-maja eller vad hon hette åkte ut. För att dagen efter hångla loss med den nya tjejen. "det armbandet betydde inget, det är dig jag vill stå med" wtf! Igår var jag nära på att stänga av pga Adrian, orkar inte med honom längre.

Säger som någon innan sa... BLEV DET NÅGON TREKANT ELLER VAD HÖLL DE PÅ MED?

Jennifer vet jag inte riktigt vad hon håller på med just nu och Oliver vad är han för något egentligen?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 187
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 882
Senast: Grazing
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp