JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
fluff
Startdatum
Startdatum
5 Dec 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
892
Min hona som har haft 3 kullar paras idag, med en hane som aldrig gjort det förr, så vi får väl se om han lyckas. Hon verkar bli lite sur på honom för att han inte fixar det
Tro 17 att hon blir sur, hur skulle du känna dig om killen bara hamnade fel hela tiden
:smirk:
Det går säkert jättebra, jag hoppas du får lika söta bebisar som jag fick igår. Fast långhåriga kanske :smirk:
Grattis till dina bebisar
Jag längtar redan!!!
Övr. Katt
Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Övr. Katt
Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5
6
7
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Är så himla trött idag! Försov mig, gör jag ALDRIG. Är så trött att ögonen svider och är som två streck. Min pappa skulle skjutsa mig...
tuaphua
2 minuter sedan
Svar: 1 431
Visningar: 51 432
Allmänt
Yngre kille
Relationer Nej, inte alls.
Min sambo är 5 år yngre än mig.
Vi va 18 och 23 när vi blev tillsammans, det va 16 år sen nu ;)
Vicksson86
3 minuter sedan
Akut bröllopsklänning
Kläder & Bli fin Jag har inte funderat på det. Men den har neutral färg så jag tänker att jag kan behålla den. Jag förstår inte riktigt varför den har...
SiZo
5 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Röntgade haserna på ettåringen idag och bilderna ska skickas till UDS 😒
Det är inte självklart OCD, men stor risk. Ja vi får vänta och...
Ketrawzc
9 minuter sedan
Svar: 1 282
Visningar: 100 639
Grenar
Det här med muskelskador...
Hästvård Jag har rehabat ett gäng hästar med skador i menisk, korsband etc. En av de första som hade mkt kass prognos levde 10 år efter och reds...
tuaphua
10 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 1 176
Vård
Atletix
Hästvård Då ska du testa acetyl l karnitin. Ges också till fånghästar för att öka förbränning. Kan köpas på Bulk. Används av träningsmänniskor också.
Hippocampus
51 minuter sedan
Svar: 233
Visningar: 23 712
Vård