Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade den till en ponny med relativt rak rygg.Är lite sugen på att testa en Olympia, vilken sort ryggar tycker ni att den passar på?
Rätt raka ryggar, klarar dock lite överbyggd rygg med.Är lite sugen på att testa en Olympia, vilken sort ryggar tycker ni att den passar på?
Otroligt tacksam passform på Olympia! Normal till rak ryggprofil, inte spikrak och inte toksvängd. Sittpunkten långt fram.Är lite sugen på att testa en Olympia, vilken sort ryggar tycker ni att den passar på?
Tack för svar, även @prinsessfeminist och @Alexandra_WOtroligt tacksam passform på Olympia! Normal till rak ryggprofil, inte spikrak och inte toksvängd. Sittpunkten långt fram.
Den största skillnaden på Equipes modeller är ffa sittpunkt och midja. Naturligtvis lite olika i bommarna också men ganska lite ändå. Ice Mono är dock extremt bred i midjan och Olympia är extremt smal i midjanTack för svar, även @prinsessfeminist och @Alexandra_W!
Funderar lite runt Equipes bommar, den info jag hittar på deras andra modeller verkar vara samma = passar normalsvängd mot rak rygg. Är det någon som har bättre koll på hur dom är, eller är det mest tyngdpunkten och sitsen som är annorlunda?
(Har en Equipe Ice Mono som jag gillar men skulle vilja prova en som är lite mer svängd i bommen).
Toppen, tusen tack för tipset - ska se om jag kan hitta en EvaDen största skillnaden på Equipes modeller är ffa sittpunkt och midja. Naturligtvis lite olika i bommarna också men ganska lite ändå. Ice Mono är dock extremt bred i midjan och Olympia är extremt smal i midjan. Så de skiljer sig mycket för för ryttaren. Kolla om du kan prova en Ice Eva, den är lite mer svängd än Ice Mono, kort och smalare i sätet men ger mer plats för sittbenen än Olympia.