pavo slobber mash

Sv: pavo slobber mash

Hej :)
jag ger min häst slobber mash dagligen ca 300 gr torr vikt. sväller ju rätt bra när man häller på kokande vatten.
hoppas de funka för dig för mig och ffa min häst ha de gjort e n enorm skillnad sen hon äter de.:bump:

Är det någon som har kollat priserna på dessa och vill dela med sig av dem?:angel:

Hej :)
jag ger min häst slobber mash dagligen ca 300 gr torr vikt. sväller ju rätt bra när man häller på kokande vatten.
hoppas de funka för dig för mig och ffa min häst ha de gjort e n enorm skillnad sen hon äter de.:bump:

Hur yttrar sig den "enorma skillnaden"?

Hur yttrar sig den "enorma skillnaden"?

gladare häst mindre gasig, inga tecken på kolik alls överhuvudtaget. bättre hovar och mycket glansigare päls. så för oss funkade det. skulle kanske tillägga att hon gå på fri tillgång till hö och givetvis vatten.

Hur länge ska man låta det stå när man hällt på det kokande vattnet? Innan man fodrar med det!!

Hur länge ska man låta det stå när man hällt på det kokande vattnet? Innan man fodrar med det!!

tills de ha kallnat eller är ljummet. glöm inte att röra om i jämna mellanrum, jag bruka ger det lite kallare än fingervarm.

Tackar. Så då kan man med andra ord ge det kallt,trode det skulle vara varmt/ljumet vid fodring.

Liknande trådar

Foder & Strö Vad är era recensioner om Pavos be chill? Funkar det? Och hur använder man det?
Svar
1
· Visningar
561
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
697
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 998
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka