Pelhambett 9,5 var finns dom ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Helenaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 198
H

Helenaa

Jag letar efter ett pelhambett 9,5 . Jag hittar inte den storleken, finns ju bara från 11,5 , 12,5 och uppåt :( vill inte ha ett två-delat.
vet ni var det finns ? ;)

Sv: Pelhambett 9,5 var finns dom ?

Jag har ett oledat i syntet till pållen. 10.5. men fanns även 9.5. Från Globus tror jag dt var... Riktig Ridsportbutik Eller vad de heter har. Om de inte finns i butiken kan de säkert ta hem ett till dej.. :idea:

Okej :) Det blir kanon ska åka te sharpman, har inte varit där och kollat ;)

Globus har ett rakt pelham i 9,5, så om din lokala ridsportbutik tar in grejer från Globus borde du kunna beställa hem ett sådant. Annars kan du på internet hitta det bl.a. här: http://www.mantorpstravshop.se/ och

Liknande trådar

Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Puh
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka