Pengar som jag inte ska ha?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Monifa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 4 771
Sv: Pengar som jag inte ska ha?

Det brukar det göra för mig, därför det är så skumt att det inte gör det nu. Meddelande visas alltid :)

Men man måste ju inte skriva ett meddelande när man för över som privatperson, och om man låter bli så står det bara "överföring" istället. Har du ringt banken?:)

Jo om du för över till annan bank eller vad det är, nått är det vet jag :)
Nej ska göra det på måndag. Spänningen stiger ;)

Är från ett privatkonto :) står bara ÖVERFÖRING, inget kontonummer eller nått,

Du har inte lämnat tillbaka en vara i butik?

Jag jobbade tidigare på kundtjänst för internetbutik och när pengar för en returvara betalades tillbaka stod det bara "överföring".

Det enda jag handlat på flera månader är en häst och han är inte returnerad så det kan det inte vara. Kan inte komma på någon förklaring som skulle göra pengarna till mina om inte snälla pappa satt över pengar vilket han hade sagt isf ;)

Liknande trådar

Samhälle Beställde en grej på nätet den 29:de februari och betalade direkt via mitt kort. Betalningen låg sen som skyddat belopp. Nu på morgonen...
Svar
12
· Visningar
1 849
Senast: Fibusen
·
K
Övr. Barn Har tagit ett anonymt nick... Jag har ett stormigt förhållande bakom mig med många år av psykisk misshandel, till slut vågade jag...
Svar
11
· Visningar
2 090
Senast: Klocka
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 981
Hundhälsa Skulle behöva lite råd ang vår yngre tik som vid flera tillfällen ger sig på vår äldre tik vid olika tillfällen. Vår äldsta tik är 6 år...
Svar
13
· Visningar
3 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka