Penisfraktur

Sv: Penisfraktur

:D det var den enda bilden jag hade för att illustrera det hela ;)

Det är ungefär dubbelt-tredubbelt så stort mot vad det brukar vara på honom, men det är som sagt bara förhuden som är svullen. Jag brukar inte springa runt och ta kort på hästars skap :D , så har ingen bild på hur det brukar se ut.. Den nedre av bilderna visar när han dragit in den max.

Här ser man lite, bild från i söndags:
PICT0377.JPG
 
Senast ändrad:
Sv: Penisfraktur

Om det bara är förhuden som är svullen är det inte ngn penisfraktur. Vad svullnaden sen beror på kan jag omöjligt säga.
PL
 
Sv: Penisfraktur

Jag hade en sån som såg ut typ sådär( att han inte drog in förhuden) Jag tog urinprov på honom och det visade sig att han hade nån slags urinvägsinfektion...fick ge honom antibiotika så blev det bra....
 
Sv: Penisfraktur

Ja, jag får ringa vet. imorron och berätta det med hur det är svullet (när jag pratade med henne igår hade jag inte sett att det bara var förhuden), så får vi se vad hon säger. Det är ju imorron eller tis som gäller, eller ta ut distriktare på jour i helgen, som känns mindre lockande. :smirk:

Bara hoppas hon kan på dagen för jag börjar jobba 15 och det är andra gången på jobbet :crazy:
 

Liknande trådar

Hästvård Lång tråd!! Tänkte höra om någon varit med om något liknande. Min häst har haft svullet skap ganska länge. Kollat med veterinär när vi...
Svar
5
· Visningar
4 011
Senast: Soffan74
·
Hästvård Hej! Nu har hästen gått och blivit dålig :cry: så jag tänkte höra lite vad ni här på Buke tror att det kan vara Han har varit lite...
Svar
13
· Visningar
1 536
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp