Pepptråden 2013

Sv: Pepptråden 2013

:)

Hoppas det funkar med att jag kommer ut direkt imorn bitti, känner hur humöret och tankarna är på väg åt käpprätt fel håll nu ikväll :( Usch.

Låter asbra! Själv ska jag sova om en timme, gå upp 05.30 och gå en långpromenad och sedan chilla ett tag med god frukost :banana:

Så bra att paketen kom fram :)
Visste inte om du skulle bli glad eller tro att jag stalkar dig :p

Vilka snälla ord du öser över mig :love::love:

Klart du ska ha dom, du behöver ju dom. Jag kan inte ha dom så dom ligger bara, bättre någon som har nytta av dom får dom :)
(hur många dom får man plats med i en mening egentligen?!)

du får visa bild sen när du provat allt ;)

Välkommen tillbaka, så du hittade hem nu ;)

Bara att ta nya tag, imorgon är en ny dag! :)

Du är inte det minska värdelös!

Du är bra precis som du är, du måste bara se det själv.
Men ibland är det svårt att se skogen för alla träden.

Och ja, det räcker gott och väl att jag är med under städningen, det känner jag att jag klarar av.

Att du orkar bemöda dig att kliva upp så tidigt!
Vid den tiden är jag levande död :p

Jag var väldigt konfunderad först, för att jag inte för allt i världen förstod vad det var och från vem (innan jag hittade brevet) :p Sedan var det mest "Faith in humanity: Restored"-inställning. Och lycka, haha. Så sjuuukt fina! Har provat allihop! Några var lite små, men de passar nog som en smäck när jag tappat lite. ÄLSKAR den flerfärgade/mönstrade klänningen, den svarta och den vita från gina (de som var likadana), de blå leggingsen och den blå skjortklänningen. Sistnämnda var liite tight över brösten men den sitter nog också bra om ett par kg.

Det var lite mörkt att fota ikväll (alla mina lampor har dött, mutter) men fotar och visar eftersom jag använt dom (vilket kommer bli snart... hehe) :banana:

Tusen tack igen, du är heeeelt underbar :love:

Min "vakna själv"-tid är vid 4, men då säger huvudet att det är waaay to early att gå upp :p

Det ideal som pumpas ut på internet idag är ju det perfekta receptet för att få in i väggen. Ändå har jag fått det som ideal.

Och ingen kan kräva att du är kvar efter städningen heller, om du inte vill det. :)

Ja, efter lite om och men.! Måste sluta med inställningen att jag bara 'får' skriva när det går bra :p

Helt apropå, skulle jag behöva köpa pappersknivar till när jag ritar/pysslar. Men jag vet inte om jag vågar köpa hem :crazy:

Jag var väldigt konfunderad först, för att jag inte för allt i världen förstod vad det var och från vem (innan jag hittade brevet) :p Sedan var det mest "Faith in humanity: Restored"-inställning. Och lycka, haha. Så sjuuukt fina! Har provat allihop! Några var lite små, men de passar nog som en smäck när jag tappat lite. ÄLSKAR den flerfärgade/mönstrade klänningen, den svarta och den vita från gina (de som var likadana), de blå leggingsen och den blå skjortklänningen. Sistnämnda var liite tight över brösten men den sitter nog också bra om ett par kg.

Det var lite mörkt att fota ikväll (alla mina lampor har dött, mutter) men fotar och visar eftersom jag använt dom (vilket kommer bli snart... hehe) :banana:

Tusen tack igen, du är heeeelt underbar :love:

Den flerfärgade, odd mollyn? Den är jättefin men sitter inte alls bra på mig, för små bröst :p Och för stor i sin helhet, men en jättefin klänning.

Du såg att man kan länga dom från gina?
Hur satt den svart/grå med chiffongkjol och grå linneöverdel? Den funkade inte alls på mig tyvärr...

Tror du ser super ut i allihopa :)

Mitt huvud är inställt på att somna vid den tiden, min vakna själv tid är typ 13.00 om jag får bestämma själv :D
Du är precis som min man! Fattar inte hur han kan vara så morgonpigg...

Tyvärr så är det ju så :(

Och vi som har lättare att ta åt oss och suga in allt som en svamp får ju genast för oss att det är så man ska se ut.
Visst finns det dom som ser ut så, men det är också dom som hamnar på omslagen, inte dom som finns i "verkliga" världen. Det finns mer ordinary people än supersnygga modeller. Och dessutom är nästan varenda bild photoshopad.

Med en annan BH sitter den nog lite bättre, annars tycker jag den satt bra! Liiite kort underkjol, men tror att den landar bättre när jag gått ned några kg (rumpan och höfterna försvinner rätt snabbt, och då hamnar klänningarna längre ned). Annars tycker jag att den satt bra! Tyckte mina axlar gjorde sig rätt bra i den skärningen (även om den kändes lite annorlunda!) :)

Nej det såg jag inte! Får kolla i morgon när jag ser, haha! Häftigt! :D Tyckte det var himla fint när det blev så där "vågigt", för jag fick helt plötsligt fina kurvor av det stuket på klänning...

Ja precis, Odd mollyn! Den satt helt perfekt! Har aldrig kunnat ha en sådan klänning tidigare, men den satt verkligen perfekt! :love:

Överlag var det väldigt bra stil på dem, de passade bra ihop med min kroppsform :bump:

Du får skriva när som helst du behöver, vi är här vare sig det går bra eller dåligt :)

Förstår hur du menar och jag känner lite så här. Om du är orolig för att köpa domoch ha dom hemma så är du förmodligen inte redo att ha det hemma.

Haha! Sen har jag väl inte helt och hållet självdisciplinen att gå upp just då, jag behöver motivation för att kliva upp annars vänder jag mig och halvslumrar hur länge som helst! :)

Du får skriva när som helst du behöver, vi är här vare sig det går bra eller dåligt :)

Förstår hur du menar och jag känner lite så här. Om du är orolig för att köpa domoch ha dom hemma så är du förmodligen inte redo att ha det hemma.
Tyckte MM skrev väldigt bra, så citerar bara :)

Så bra att dom passade och att du är nöjd med dom :)

Vet du, min man fällde kommentaren innan "vad sitter du och skrattar och ler åt sådär, vad är så roligt?", när jag läste vad du skrev till mig innan.
Jag blev jätteglad över att du blev glad :love:

Men så bra att du kan snooza, då är du lite mänsklig ändå :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 633
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka