Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var väldigt konfunderad först, för att jag inte för allt i världen förstod vad det var och från vem (innan jag hittade brevet)Sedan var det mest "Faith in humanity: Restored"-inställning. Och lycka, haha. Så sjuuukt fina! Har provat allihop! Några var lite små, men de passar nog som en smäck när jag tappat lite. ÄLSKAR den flerfärgade/mönstrade klänningen, den svarta och den vita från gina (de som var likadana), de blå leggingsen och den blå skjortklänningen. Sistnämnda var liite tight över brösten men den sitter nog också bra om ett par kg.
Det var lite mörkt att fota ikväll (alla mina lampor har dött, mutter) men fotar och visar eftersom jag använt dom (vilket kommer bli snart... hehe)
Tusen tack igen, du är heeeelt underbar![]()
Tyckte MM skrev väldigt bra, så citerar baraDu får skriva när som helst du behöver, vi är här vare sig det går bra eller dåligt
Förstår hur du menar och jag känner lite så här. Om du är orolig för att köpa domoch ha dom hemma så är du förmodligen inte redo att ha det hemma.