Pepptråden 2013

Sv: Pepptråden 2013

Jamen gud, det borde jag ha förstått. Har t.o.m haft diagnosen (dock borttagen då den ansågs felaktig). Brukar inte se det förkortas.

Kan man inte sova så dra man på sig skorna och tar motions runda!
Vart glad, fick på mig en t shirt som jag inte kunnat ha på över 1 halv år :D
En knuff i rätt riktning!

KL
Idag är jag stolt över mig själv!!! Ringde till ett företag (hatar att prata i telefon) och ska dit på intervju. :D Min första!!! Och jag är så jävla nervös nu! Och det är två veckor kvar.

Det är inte så vanligt att använda förkortningen än så det är inget konstigt alls. Jag brukar säga borderline som oftast.

Kom på att det även kan bero på min fobiska personlighetsstörning. Det är att jag försöker läsa av folk och hur jag själv förhåller mig till andra människor. Det blir ganska så ofta fel för jag tror alltid det värsta om folk. Det är också därför jag inte har några vänner längre Jag vågar inte träffa folk :( Just för att jag hela tiden går runt och försöker verka normal och är inte mig själv.

Åh men det är ju jättetråkigt att vara normal, så då är det ju tur att vi ska ha buketräff så att du får träffa alla galningar :D

KL
Idag är jag stolt över mig själv!!! Ringde till ett företag (hatar att prata i telefon) och ska dit på intervju. :D Min första!!! Och jag är så jävla nervös nu! Och det är två veckor kvar.

Åh, vad bra gjort, och grattis till intervjun!

Angående träffen så är det bra om vi bestämmer dag rätt snart. Måste se till att min man inte jobbar så han kan ta barnen, samt boka tåg eller bussbiljetter i tid.

Jag kan ju på helger, och i princip varenda en. Min mans chef är inte omöjlig så behöver min man ledigt så får han det. Har aldrig hänt hittills att han inte fått ledigt. Så det vore höjden av otur om det inte skulle funka denna gången.

Var det någon som skulle med söderut? För då kan vi dela på bensinpengar, blir inte lika dyrt som att ta tåg eller buss.
Kan plocka upp i Jönköping med om någon från Göteborg vill med. Kan vänta in tåget i så fall :)

Med mitt schema som grund har jag tagit fram dessa datum: (Har tagit bort de som inte funkar för andra, säg till om jag missat nåt)

2-3 Juli
5 Juli
9 Juli
16 Juli
22 Juli
30-31 Juli

Så säg vilka dagar som inte passar er så får vi helt enkelt ta bort dem och sålla ut ett bra datum :D

Någon gång i Juli (inte bestämt datum än, men som du ser håller vi på med det :p) ska vi samla ihop oss och träffas! Nyköping var staden vi bestämde, och om det är flera som i så fall behöver sovplats så finns det gott om det hos mig. Men det är väl tänkt över dagen liksom!

Nyköping blir tyvärr lite långt för mig. Kollade dock eniro och den säger körtid 1 tim och 43 min. Tror inte på det... är nästan vad det brukar ta till förorter söder om stan. Iofs beroende på trafiken.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 633
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #10
  • Oseriös avel 2023