Pessoa ridspön

Sv: Pessoa ridspön

Haha, jaa kanske det :p
Eller så ska jag shoppa ännu mera för att reta dem ;)

Haha, låt de vara ;) Så bryr de sig nog snart inte längre!

Vad är det för saker som får fötter? Du har väl ett eller flera skåp som du kan låsa in de i?

Sitter och suktar på ett! Kanske man ska köpa. :D Tycker om det som är näst längst ner på bilden.

Dom var faktiskt lite läckra :love:
När jag ska börja hoppa lite mer på min ponny så måste
man nästan jag inhandla ett sånt tror jag..
första hoppspöt som jag tycker är snyggt! :p

Sorbe skrev:
Haha, låt de vara ;) Så bryr de sig nog snart inte längre!

Vad är det för saker som får fötter? Du har väl ett eller flera skåp som du kan låsa in de i?

Well hitills bara småsaker som borstar och mitt splitternya spö :(

Hm... Skrivit namn på dina saker då?

Har du de i typ en hink eller ryktlåda? Har du en ryktlåda så kan du ju låsa den!

Bara jag som tycker spöna såg ut som vilka spön som helst? :crazy:

Jag använder inte spön alls så jag letar inte heller direkt men jag tycker att jag har sett finare för 100-lappen.

tycker inte de var så dyra om man tänker på guldet ;) snygga var dom iaf, men finns ju likadana utan guldet för billigare peng men vad häftigt det vore med guldknopp :) ;)

Jo precis! 21 karat på hästprylar.. tror somliga har blivit tossiga :)

Köp er ett smycke istället. ;)

Snart finns det väl gulddetaljer på träns och sadel också. Det skulle iaf kanske kunna vara snyggt men den där lilla knoppen på spöet syntes ju knappt.

Jag har ett dressyrspö för 500kr, ett sånt där som man måste ha superbalanserat i handen för att kunna rida med det och världens tyngsta guldfärgade knopp. Det sparas till finare tillfällen :p

Precis!

Man har det spöt vid lite mer speciella tillfällen! Typ vid träningar för en duktig och välkänd tränare och vid tävlingar! ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 425
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka