Pessoa ridspön

Sv: Pessoa ridspön

Jag vet! Jag vet! :D

De kostar typ 6-700 tror jag! de är as snygga iallafall! :love:

Herregud! :eek: :eek:

Tänk att tappa det spöet.

Jag som brukar glömma kvar spöet i ridhuset ibland. :crazy:

Ja jag vet..Jag blev lite schockad när dom sa det..Lätt att jag ska köpa ett sånt..Fast den hästen jag har nu är spörädd så jag får väl vänta ett tag.. :cool:

Btw så fanns det ett spö i samma affär som pessoa spöt som kostade 2500 kr..

Sarasara skrev:
Ja jag vet..Jag blev lite schockad när dom sa det..Lätt att jag ska köpa ett sånt..Fast den hästen jag har nu är spörädd så jag får väl vänta ett tag.. :cool:

Btw så fanns det ett spö i samma affär som pessoa spöt som kostade 2500 kr..

Hade det diamanter i knoppen då?

Ursäkta men, vem fasiken byr sej om vad man har för spö i handen?? Man ser liksom inte så stor skillnad på ett som kosta 300 å ett som kosta 6000 :smirk:

Källquists säljer de vad jag har hittat!

Länken funkar för mig! Kan spara ner den på min server så du kan se den. Eller, vi gör såhär, alla 4 spön finns i min Pessoa-katalog jag har här hemma + att det är mycket bättre bilder, scannar in sidan så får ni se!

Enligt hemsidan kostar spöna mellan 62 och 80 $, alltså runt 500 pix.
Sen har de en lyxvariant för 395 $, nått för D&G kanske?

PDF'fil med bilder

Hum, jo fina va dom :P om man rik såå :smirk:

Det skulle inte jag våga ha, mitt nya hoppspö har redan fått fötter. Skitkul, INTE!

Jo, sånt man är rädd för! Gäller att bära med sig den ständigt när man ska rida, eller så kan man ju alltid trycka ner den i stöveln så den inte ligger löst när man springer runt och hämtar saker innan/efter man ska rida.

gud vad snygga.. hade man varit hoppmänniska hade det spöt garanterat varit på mäste ha listan :love:

Mmm, sen är det inte bättre av att alla i stallet tycker jag är en bortskämd skitunge som får en massa saker. Det är vuxna tanter i stallet, och de är avundsjuka bara för att jag har märkesgrejjer :crazy:
Så att låna lite här och där tycker inte de gör nått :eek:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 425
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025